Despedida de les alumnes de 6è

El passat dia 4 de juny, vàrem fer el comiat dels alumnes de 6è de la ZER. En el cas de la nostra escola, la Coma, ens toca acomiadar a dues alumnes, la Simona i la Blanca, que fan un gran pas a l’institut. Els mestres i els alumnes que ens quedem a l’escola, sabem que podreu amb tot i us desitgem tota la bona sort del món!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut