Un any més, hem tornat a viure una experiència molt especial amb el nostre projecte d’apadrinament lector.
Al llarg de l’any, els infants més grans han compartit estones de lectura amb els més petits i amb aquells infants que s’inicien en el món lector, creant vincles, confiança i moltes ganes d’aprendre junts.
Durant el curs hem realitzat tres canvis de parella, fet que ha permès als padrins i padrines adaptar-se a diferents companys i companyes, aprendre a acompanyar processos diversos i descobrir noves maneres d’ajudar i motivar. Aquesta experiència ha enriquit tant els alumnes que llegien com els que escoltaven, demostrant que tots tenim alguna cosa per ensenyar i molt per aprendre.

Les sessions d’apadrinament han estat plenes de complicitat, paciència i petits grans progressos que ens recorden la importància de compartir temps i aprenentatges.


