ANEM A BUSCAR BOLETS

Ja ha arribat la tardor, i amb ella una de les activitats que més ens agrada a l’escola: anar a buscar bolets al bosc!
Aquesta sortida és una tradició molt especial per a nosaltres, i cada any l’esperem amb molta il·lusió.

Quan arribem al bosc, tot és ple de colors: les fulles grogues, taronges i marrons, l’olor de terra humida i el silenci trencat només pels nostres passos i rialles. Amb les cistelles a la mà i els ulls ben oberts, comencem a buscar bolets entre les fulles i els troncs. Els infants ja són grans experts boletaires! 

El més bonic és veure com s’ajuden els uns als altres: quan algú troba un bolet, de seguida el mostra als companys/es, i junts intenten descobrir si és comestible o no, si ja l’havien vist altres anys o si és una espècie nova per a ells. Entre tots aprenen, comparteixen i s’ho passen d’allò més bé. El més important és que tots marxem amb algun bolet dins del cistell.

Ha estat un matí molt bonic dins del bosc i ja tenim ganes de tornar-hi l’any vinent!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>