X Jocs Florals de Catalunya

Com cada any, la Zer Riu i Serra acostuma a participar en els Jocs Florals de Catalunya. Enguany, l’escola de Benifallet ha aconseguit arribar a la final territorial en dues categories diferents. D’una banda, els mitjans de l’escola van participar en la categoria A2 POESIA CICLE INICIAL. Sota el pseudònim “Els invisibles” van resultar guanyadors amb el poema “Què li passa a en Marc? Per la seva part, els grans de l’escola, coneguts com #losgransdebenifallet, van participar en la categoria C1 PROSA CICLE SUPERIOR  i també van rebre el reconeixement del jurat amb el seu conte “Una amistat singular”.

Aprofitem l’ocasió per felicitar, també, a la classe dels grans de Paüls ja que van guanyar a nivell de territori amb el conte audiovisual ‘Zombis o humans?’. Visiteu el seu lloc web fent clic aquí i el podreu visualitzar. Molt bona feina!

Finalment, cal dir que “Una amistat singular” ha aconseguit ser la guanyadora absoluta de Catalunya en la seva categoria i que el proper dia 17 de juny assistirem a l’acte de cloenda d’aquest X Jocs Florals de Catalunya, a Barcelona.

A continuació volem compartir amb tothom, tant el poema com el conte que l’alumnat de l’escola han elaborat brillantment i que ha suposat obtenir aquests resultats tan satisfactoris en aquesta nova edició dels Jocs Florals.

I l’any que ve…tornarem!