“L’ÚLTIM PASTISSET” a “Una mà de contes”

En la passada edició dels Jocs Florals de Catalunya, l’escola de Benifallet va participar en les categories A2 (poesia, alumnat de CI i 3r) i H (conte audiovisual i il·lustrat, alumnat de 4t i CS).

Els treballs presentats en cadascuna de les categories, “Abraçades i petons” i “Un viatge diferent”, van resultar guanyadors de la final territorial. Conseqüentment, van participar a la fase FINAL de Catalunya. El conte audiovisual de la classe elsgransdebenifallet va resultar finalista en la seva categoria dels Jocs Florals de Catalunya, per la qual cosa, el conte s’incorporaria al programa “Una mà de contes” del canal Super3 l’any 2022. En aquest enllaç podeu llegir la notícia.

A mitjans mes d’octubre de 2021, director i productor del programa van visitar l’escola per conèixer l’alumnat de la classe dels grans, autors i il·lustradors del conte; i fer-nos partícips del procés seguit per fer-ne l’adaptació i del moment en què es trobava la producció del conte. Va ser una visita entranyable durant la qual ens van explicar que portaria per títol “L’últim pastisset”, homenatge a n’aquest producte típic de Benifallet i de les nostres terres, que va comptar amb la col·laboració de la Carme del forn La Campana. En aquest enllaç podeu visualitzar les imatges de les diferents etapes de la producció, així com l’obra original, el seu guió, la sinopsi i storyboard; i altres de la seva estada al poble.

Fa un dies ens van comunicar que durant la setmana del 14 de març s’estrenaria el conte “L’últim pastisset” al programa “Una mà de contes” del canal Super3, inspirat en el conte “Un viatge diferent”, finalista dels Jocs Florals edició 2021. El conte s’anirà remetent durant tot el mes en diferents dies de la setmana i estarà disponible al web del programa a partir de la mateixa setmana.

El primer dia d’emissió serà el dimarts 15 de març a les 17:55 h i el segon, el divendres 18 a la mateixa hora. A continuació, trobareu l’enllaç amb la programació del mes de març i l’horari d’emissió.

Enhorabona a la classe de elsgransdebenifallet pel seu esforç i la feina ben feta.