JOCS FLORALS

El dimarts passat, l’alumnat de la classe dels grans i les dues alumnes de cicie inicial, vam assistir a l’entrega de premis i diplomes dels Jocs Florals a Tortosa. Havíem passat la primera fase i vam estar escollits en dues categories, els i les grans amb un conte audiovisual, i les dues xiquetes més petites amb un escrit en prosa.

Elles no van poder passar a la següent fase, però tot i així les hem de felicitar ja que el seu conte va ser escollit en la primera. La classe dels grans, en canvi, sí va poder passar a la següent ja que vam guanyar a nivell de territori amb el conte audiovisual ‘Zombis o humans?’.

Hem sabut que no anem a Barcelona i que, per tant, enguany no ha estat possible guanyar a nivell de Catalunya. Felicitem l’escola de Benifallet, que amb el seu conte en prosa, sí que ho ha pogut fer. Moltes felicitats, alumnat de Benifallet!

Us deixem el conte audiovisual que vam gravar a la classe dels i de les grans, amb molta dedicació i carinyo. Esperem que us agradi.

El curs que ve, continuarem!