La mona de Pasqua!

Com ja sabeu, el dia 8 d’abril, era l’ultim dia del trimestre abans de les merescudes vacances de Setmana Santa; per això a l’escola seguint la “dolça” tradició d’aquestes festes pasqüeres, vam fer la espectacular mona de Pasqua!

Per a poder fer la nostra mona i després gaudir de menjar-la a casa nostra, portem a classe un davantal, un drap de cuina, i utensilis com un ganivet per a untar la xocolata, una espatula, una cullera,… i ens convertim en autèntiques i autèntics pastisseres i pastissers.

Aquesta mona és especial per a nosaltres, especialment per als més menuts i menudes de l’escola, com sóm les xiquetes i els xiquets d’educació infantil. Aquest dia pel matí elaborem la nostra mona, cadascuna i cadascú de nosaltres, tenim la nostra mona, la que preparem amb un munt d’ingredients boníssims; primer la traiem del motlle, després l’obrim pel mig, l’emplenem de xocolata, la tapem, li posem sucre glas per damunt, després li posem fideus de xocolata, anissets, i per últim els complements, l’ou de xocolata, les plomes de colors i el pollet. I per deixar-la super xula, l’emboliquem en un paper transparent i la tanquem amb un llaç de color roig.

Guauuuuuuu…. ens ha quedat xulíssimaaaaaaa!! i sobretot està deliciosa!!