Els petits anem a l’hort!!

Els xiquets i xiquetes dels segon cicle d’educació infantil el dia 29 de març vam començar a anar a l’hort escolar, l’hort que vam “apadrinar”, amb l’ajuda del iaio Santiago, iaio de de les nostres companyes del col·legi, Laia i Martina.

Aquest hort està situat en un lloc de l’horta de Benifallet, propet de la nostra escola; on totes les xiquetes i els xiquets de les tres classes, hem participat, primer van anar els grans, després els mitjans i ara ens toca a nosaltres, als petits. En aquest hort tan bonic, hem pogut plantar, cuidar, regar, observar com es fa gran una llavor, i com creix el fruit del què hem plantat. Nosaltres el primer dia vam ser pagesos i pageses per un dia, vam fer les tasques que fa una persona que treballa al camp. El segon dia hem observat com estan les plantes que vam plantar i com van creixent mica a mica, i hem vist com es reguen tot els aliments, per a que es faiguen grans i com s’agafa l’aigua del riu.

Vam xalar molt, i vam aprendre com es fa tot, amb les indicacions d’una persona que en sap del que parla. Estem molt contentes i contents, i continuarem anant per veure com creix i per aprendre més coses, i sobretot per recollir la “nostra collita”.

Vos deixem algunes fotos on ens podeu veure “mans a l’obra”.

Esperem us agradin molt.