FORMACIÓ ENTRE IGUALS 2n trimestre

En acabar el trimestre, a la ZER dediquem una sessió de treball amb l’objectiu d’ exposar i compartir amb a la resta de companys, les experiències més reeixides en treball competencial a l’aula.

En aquesta ocasió ens han presentat les següents experiències de l’àmbit  matemàtic: “A quin any vaig nèixer” a càrrec de Núria Caballé , Mercè Vidiella i Vanesa Flores, a partir de la formació “Ara matemàtiques”. “Gimcana”a càrrec de Ma Belen Albert i Rosa Ma Burjalés, a partir del Pla de consum de fruita. “La caseta dels números” a càrrec de Montse Vidal Sanz. “Kahoot” un instrument d’avaluació basat en la idea de gamificació (viure com una experiència de joc una activitat que no ho és) , a càrrec de Francesc de la Vega.

El desenvolupament d’aquestes activitats està recollit al drive de la ZER per compartir amb tothom que hi estigui interessat.

ÀLBUM

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>