Jocs Florals de Catalunya

L’escola de Benifallet ha participat als Jocs Florals de Catalunya i ha resultat guanyadora de la final territorial, tant en la categoria A2 com en la categoria H1.

La categoria A2 consistia en fer un poema i l’alumnat de cicle inicial i 3r, coneguts com “Els pirates”, van escriure “Abraçades i petons”, una sèrie de rodolins on flueixen les emocions i els sentiments produïts pel confinament. AQUÍ el podeu llegir.

Per la seva banda, els grans de l’escola van decidir crear un conte audiovisual de forma col·laborativa (categoria H1). És així com neix “Un viatge diferent”, una experiència audiovisual impregnada d’ecologia, natura i de compromís amb el medi ambient.

Ens omple d’orgull haver pogut arribar a la fase FINAL de Catalunya i tenir la possibilitat de guanyar els Jocs Florals d’aquest any. Finalment no ha estat possible, però som conscients de la feina ben feta que s’ha fet i de la implicació i ganes que el nostre alumnat ha ficat. De totes maneres, però, sabem que “Un viatge diferent” ha arribat a ser un seriós candidat a guanyar la seva categoria. En aquest enllaç podeu llegir la notícia on sortim citats com a finalistes dels Jocs Florals de Catalunya i, a més a més, el nostre conte serà incorporant en un futur pròxim al programa “Una mà de contes” del canal Super3. Quina meravella de regal!

A continuació, podeu visualitzar el conte i copsar el missatge que s’hi amaga.

1. Lourdes

M’encanta com us ha quedat, el missatge, els dibuixos…tot! Enhorabona per l’esforç i el resultat
    Felicitats!