FESTA FI DE CURS 2022-2023 ( ESCOLA SANT JORDI ALDOVER )

Ja tornem a tancar un nou curs. Un curs que com sempre, ha passat volant!  Un curs ple d’il·lusió, d’esforç, d’aprenentatge i de treball que bé es mereix un acomiadament com cal, i per això des de l’AMPA DE L’ESCOLA SANT JORDI hem volgut repetir l’experiència tant positiva de l’any passat i organitzar la FESTA DE FI DE CURS aquest DIVENDRES 16 DE JUNY DE 2023 a partir de les 18:30 h al pati de l’escola. Una festa per als/les alumnes, professors/es, mares, pares, avis, àvies i familiars i que vulguin gaudir d’una bona estona.

Hi haurà una ACTUACIÓ per tal d’amenitzar a grans i petits. Tampoc pot faltar el PHOTOCALL, la MÚSICA, i algunes SORPRESES més. I com no, acabar la festa amb un BERENAR /SOPAR DE GERMANOR amb l’aportació d’àpats deliciosos per part de les famílies de l’escola. A tots i a totes, GRÀCIES!!!

Esperem que hi pugueu assisitir tothom i que puguem gaudir tots/es plegats d’una bonica vetllada.

Fins divendres !!!