Certamen de Lectura en veu alta. Escola Porcel de Cervera.

En els darrers anys l’escola participa en el Certamen de Lectura en Veu Alta.

Durant el curs fem un treball diari de llegir uns llibres recomanats per cicle mitjà (de la col·lecció Grumets Vermells) i per cicle superior (de la col·lecció Grumets Verds).

Cada nen i nena llegeix un fragment, en veu alta, adoptant una bona postura, gesticulant i donant entonació diferent a cada personatge, fent les pauses pertinents i modulant la veu en els signes de puntuació per tal d’aconseguir una correcta dicció.

El resulta és ben palès, cada any millorem en la lectura.

Els alumnes fan votacions cada dia i trien el company o companya que els representarà.

Aquí us deixem unes fotos de les dues alumnes que s’han presentat a la semifinal on ens mostren el seu diploma de participació i el llibre de regal.

Enhorabona!!