EI i CI de l’escola Abat Ruera. Taller de reciclatge

El dijous dia 25 d’abril, la Cristina, mare de dos alumnes de la nostra escola, va realitzar un taller sobre reciclatge, A través de l’ECO i la seva història, la Cristina ens va endinsar en un món de jocs i reptes per aconseguir un número secret per obrir un tresor. A partir dels reptes duts a terme, l’alumnat van aprendre els colors dels contenidors i quins envasos van en cadascú d’ells.

Va ser una activitat molt divertida i didàctica. Hem de donar les gràcies a la Cristina per la seva implicació i per hores que va passar preparant aquest fantàstic taller. S’agraeix molt la col·laboració de les famílies en les activitats escolars.

Per veure més fotografies clicar damunt de la imatge.