Recull de còmics sobre la llegenda del bandoler Guardiola. Alumnat de CM I CS de l’escola Porcel de Cervera

Com molts ja sabreu, al nostre poble l’envolta una llegenda sobre un bandoler molt temut pels veïns de les nostres terres a qui li agrada capturar nens i nenes per endur-se’ls a la seva cova. A dia d’avui, com passa amb moltes llegendes, no es sap del cert quina part del que realment va succeir és real… però el que sí tothom sap, és que es deia Guardiola. La gent del poble coneixem molt bé la llegenda i tot i que hi ha algun llibre que en parla, és molt difícil trobar algun document escrit sobre aquest fet. Per aquest motiu, des de l’àrea de castellà, l’hem treballada i hem realitzat els nostres propis còmics sobre “La leyenda del bandolero Guardiola”.

Un cop tots acabats, els hem recollit en un petit àlbum que deixarem a la nostra biblioteca escolar, i així tots aquells alumnes nous que arribin a l’escola d’altres indrets a qui encara no li hagin explicat, podrà conèixer-la.

Si voleu fer una ullada als còmics tant bonics que hem creat, aquí en teniu una mostra.