Mirem una peli per treballar vocabulari. CI escola Porcel de Cervera

Treballar el llenguatge oral i escrit en un idioma que no és l’habitual sovint als nens i nenes els és complicat. Hi ha moltes maneres de fer-ho, però una que ens agrada molt amb l’alumnat més petit de primària és a través del món dels contes. El segon trimestre ens vam centrar molt amb la visualització de contes tant en format paper com digital, en llengua castellana, per introduir nou vocabulari o reforçar aquell que ja sabien i la veritat és que els infants van gaudir molt. Els agradava tant que l’últim dia del trimestre els vam proposar fer una sessió de cine per veure una peli i va ser tot un èxit!

Per veure’n les fotografies cliqueu en la imatge.