Dia mundial de la PAU i la NO VIOLÈNCIA a l’escola Abat Ruera

Divendres 29 de gener vàrem celebrar el Dia mundial de la PAU i la NO VIOLÈNCIA,

Va ser una tarda d’allò més entretinguda!

Vam celebrar la cursa “Kms de solidaritat”, un recital de paraules, rodolins, frases i cites sobre la pau i finalment, vam cantar la cançó “Som amics”!

Les famílies vàreu poder col·laborar econòmicament amb la causa de Save the Children. De ben segur que la nostra aportació, tot i que modesta, contribuirà a salvar la visa d’algun infant! Dilluns 1 de febrer us comunicarem quina és la recaptació final i ingressarem els diners a la ONG.

Moltes gràcies!

Així com també moltes gràcies a l’AMPA perquè aquesta festa ha estat amenitzada pel so d’un fantàstic equip que l’escola gaudeix gràcies a les famílies!

Gaudiu dels vídeos i de les fotografies tant com nosaltres vam gaudir del moment!

Per cert, bonic el mural del colom que hem fet oi?

FOTOS CLICANT AQUÍ.