Jornada històrica i festa final trimestre. Porcel de Cervera.

El dia 22 de març tot l’alumnat de l’escola Porcel de Cervera vam celebrar la primera Jornada Històrica  i la festa de final de trimestre. El dia va ser molt divertit i complert. Tot va començar amb una caminata fins la granja de la família Palau on l’avi de la Joana, el Blai i l’Amat ens esperava amb molta il·lusió. Un cop allí vam poder veure ovelles, corderets… i tocar a un cavall molt gran! Durant la visita ens va explicar els pros i contres de l’ofici de pastor, un ofici que està en perill de desaparició ja que, entre altres coses, és molt sacrificat. Aprofitant el meravellés dia que ens acompanyava ens vam quedar pel bosc a jugar una estona i a fer un pícnic de dinar. Finament vam tornar a l’escola a menjar-nos les delicioses Mones de Pasqua que havíem preparat el dia anterior!

Va ser un dia molt divertit i esperem poder tornar a repetir-ho!

Moltes gràcies a la família Palau per obrir-nos les seves portes de la seva granja amb tant d’amor.

Si voleu veure les fotos de la jornada cliqueu a la foto!