Celebració del dia Mundial de la Pau i la No Violència a l’escola Porcel de Cervera

Per commemorar el dia de la Pau a l’escola el 29 de gener per la tarda hem realitzat activitats diverses.

Hem compartit murals entre les dos classes. Els petits han fet un colom amb papers de magdalenes i la classe dels grans hi hem enganxat frases sobre la Pau i la No violència.

La classe dels grans hem fet un pòster amb dibuixos sobre la cançó la “Festa de la Pau” i els petits també hi han enganxat els seus dibuixos per tal de tapar les coses dolentes.

A més, els grans hem fet un colom que feia l’efecte com si volés i els més petits una diadema amb un colom que ens hem emportat cap a casa.

Per últim, hem pintat mandales relacionades amb la Pau per a decorar la classe.

Escrit realitzat pels alumnes de CM i CS.

Podeu veure totes les fotografies clicant AQUÍ