Ja tenim aquí la revista de la ZER curs 25-26!
Ens fa molta il·lusió anunciar que ja està disponible la revista de la ZER d’aquest curs, una publicació que recull moltes de les activitats, experiències i aprenentatges que hem compartit al llarg de l’any.
En aquesta edició, la revista gira al voltant de la temàtica del circ, un fil conductor que ens ha acompanyat durant tot el curs i que ens ha permès descobrir un món ple de creativitat, emoció, esforç i treball en equip. A les seves pàgines hi trobareu entrevistes, fotografies, activitats, produccions dels alumnes i un recull dels moments més destacats viscuts a les diferents escoles de la ZER.
La revista és el resultat de la feina i la implicació de tota la comunitat educativa, i representa una magnífica oportunitat per recordar tot allò que hem après i compartit durant aquest curs.
Us convidem a llegir-la i a gaudir-ne en família. Estem segurs que hi trobareu molts records especials i moments que us faran somriure.
Esperem que us agradi tant com a nosaltres ens ha agradat elaborar-la!


