Benvinguts/des al bloc de la ZER Mediterrània!

Podeu consultar les diferents activitats i articles al menú de la dreta,

o bé consultar els blocs de les 3 escoles, al menú de l’esquerra.

Esperem que us agradi!

REVISTA ZER MEDITERRÀNIA 22-23

Benvolguts/des membres de la comunitat de educativa,
Al següent enllaç podreu visualitzar la revista de la ZER Mediterrània 22-23.
REVISTA
BON ESTIU!!! I FINS AL SETMEBRE…

COLÒNIES BENASSAL CURS 22-23

Els alumnes de la ZER Mediterrània de l’escola Marjal i l’escola 16 de Febrer han gaudit d’unes emocionants colònies a Benassal. Durant aquesta inoblidable experiència, els xiquets i xiquetes van gaudir d’una casa de colònies excepcional plena d’aprenentatges i diversió.
Les colònies van començar amb emocionants… Llegeix més»

Els valors del JOC

Entrats en aquest tercer trimestre, dins l’assignatura de valors aprofitem per treballar la importància del JOC. Durant la setmana cultural vam descobrir que el joc i també els jocs tradicionals influeixen en la nostra manera de ser, pensar i actuar i també, ens aporten molts… Llegeix més»

ENTREVISTA A JOAN BONET. PROJECTE FER

Ahir, 27 d’abril, l’arquitecte i pare de l’escola Joan Bonet va visitar l’escola per compartir la seva experiència empresarial amb els alumnes que estan realitzant el projecte d’emprenedoria FER. L’objectiu de la visita era conèixer més sobre el món de l’empresa i aprendre d’algú que… Llegeix més»

JOC TRADICIONAL I: POTET SALVAT

Avui a la classe d’educació física, la comunitat dels grans hem jugat a un joc que ens agrada molt.
Si voleu conèixer quin és, cliqueu al VÍDEO.
Esperem que us agradi !!!

ENTREVISTA A BIEL PUBILL: UNA VIDA DEDICADA A JOCS I JOGUINES TRADICIONALS

El dijous 23 de març l’alumnat de la comuntat de grans de les escoles 16 de febrer i Poble Nou del Delta, sumat als estudiants de 6è de l’escola Marjal, han entrevistat telemàticament al professor d’educació física de l’Institut de Flix i expert en els… Llegeix més»

Preinscripció: Curs 2023-2024

Del 6 al 20 de març de 2023 (ambdós inclosos)

Per fer la inscripció clica aquí.

Si necessiteu ajuda per fer la preinscripció, truqueu al número de telèfon 977737377 en horari escolar i us donarem cita per ajudar-vos.