Una bona estona amb l’autor Ricard Bonmatí

El passat dijous, 9 de maig, ens va visitar Ricard Bonmatí, l’autor del llibre de poesia que hem estat treballant durant aquest curs. Ja vam descobrir el llibre “L’any tirurany més poètic” per a celebrar el Festival de la Tardor, ja que la Comunitat de Grans es va aprendre el poema dels “Panellets màgics” del mateix autor. I en arribar la primavera han estat les Comunitats de Petits i Mitjans els qui han treballat i conegut l’obra de l’autor. Al llarg del curs totes les comunitats han descobert la poesia gràcies a la proposta de Ricard Bonmatí per apropar-la al públic infantil i juvenil.

Així, el passat dijous, vam gaudir escoltant-lo i vam passar gairebé tot el matí molt entretinguts. Val a dir que l’autor també ens va manifestar la seva satisfacció per haver compartit un moment amb el nostre alumnat, ja que va estar molt atent i participatiu.

Podeu veure les imatges clicant AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *