Aquest curs hem celebrat la jornada esportiva a Sant Jaume, compartint un dia ple d’activitat física, jocs i convivència amb l’alumnat de les dues escoles.
A les 9.00 h del matí, els alumnes dels Muntells i de Sant Jaume ens vam trobar a les instal·lacions esportives municipals. Per començar, vam fer una dinàmica de presentació per conèixer-nos millor i tot seguit es van explicar les activitats previstes.
L’alumnat, barrejat en grups, va participar en tres activitats diferents: el joc del cementiri, les bitlles i el pàdel. Aquesta última proposta va comptar amb la col·laboració de monitors especialitzats que van introduir els nens i nenes en aquest esport.
Per la tarda vam continuar a l’escola amb jocs tradicionals com el piso, les bales i el pitxi.
L’alumnat s’ho va passar molt bé i es va crear un molt bon clima de convivència entre les dues escoles.
Gràcies a l’escola de Sant Jaume per l’acollida rebuda. Fins l’any vinent.
Us deixem algunes fotos:





