ZER

QUI SOM? Una Zona Escolar Rural (ZER) fa referència a l’agrupació d’escoles rurals públiques a diferents poblacions rurals.

Un dels motors de l’escola rural és la ZER, des d’on es coordinen les 4 escoles amb uns criteris organitzatius i educatius.

Cada escola s’amotlla a les necessitats de cada alumne/a, de cada família i de cada poble.

El model pedagògic de les nostres escoles es caracteritza per la cooperació de l’alumnat més gran vers els més petits, fet que implica que els nens i nenes de menys edat s’espavilin i progressin amb més rapidesa.

El mètode de treball és individualitzat i en petit grup.

Tenim uns trets específics diferents respecte les escoles ordinàries, que la fan ser un Model d’escola diferent :

→ Atenció individualitzada amb mètodes de treball a mida de nens i nenes.
→ Flexibilitat d’horaris, de materials, d’activitats…
→ Metodologia que potencia l’autonomia, la responsabilitat i els hàbits de treball.