una acció PEL DIA DE LA TERRA!

La setmana del 22 d’abril, coincidint amb el DIA DE LA TERRA, els dos centres de la ZER La Font de l’Aiguadí van fer accions en benefici del nostre planeta!

Amb la col·laboració dels dos ajuntaments (a qui volem donar les gràcies, també, públicament) vam poder plantar flors i arbustos als nostres pobles i escoles! La selecció de les plantes va venir a partir d’una proposta nostra: reunits en consell verd vam escollir plantes autòctones i que fossin resistents a la sequera, per tal d’evitar regar-les ara que hi ha escassetat d’aigua.

Simultàniament a la plantada vam revisar la zona a plantar per veure si hi havia deixalles… N’hi havia més de les que esperàvem. Vam aprofitar per recollir-les (Let’s clean up), pesar-les i fer la reflexió sobre com, els vilatans, estem gestionant els residus… Per completar el cercle de responsabilitat vam invitar els pares i mares a encertar el pes de les deixalles recollides… el guanyador va aconseguir un producte elaborat en els nostres projectes d’emprenedoria (COPROES+ FER)!

I quin era l’objectiu de l’acció? Per un costat generar més espais verds, afavorir la biodiversitat amb plantes que atreguin insectes, fer bonic el poble, però al mateix temps fer-nos còmplices de l’estat del nostre entorn… recollint i fent crítica dels residus que generem i agafant el compromís de fer el seguiment a les plantes i continuar cuidant el nostre entorn!

Perquè som responsables del nostre futur, perquè som #escola verda!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *