TROBADA DE CORALS ESCOLARS 2021

Aquest passat dijous 29 d’Abril els alumnes de cicle mitjà de l’escola Les Eres de Rasquera i els alumnes de segon de cicle inicial i 3r de cicle mitjà de l’escola Pàmies de Ginestar van participar en la Trobada de Corals Escolars de Catalunya per mitjà de la plataforma ZOOM, virtualment, un event històric ja que mai s’havia realitzat una trobada de Corals virtual.

Si voleu veure i escoltar les cançons que van interpretar aquest dia els alumnes de la Zer de només cal que mireu el segúents videos. Segur que us agradaran!

HAN TREBALLAT MOLTÍSSSIM!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *