CADA COP + ZER BAIX MONTSENY

El proper curs 2021/2022 (el 25 de març)  farà 30 anys que es van unir les escoles rurals  d’aquesta zona i es van formar com una  ZER.

El nom de la ZER significa Zona Escolar Rural.La intenció era agrupar-se per poder-se ajudar i tenir més recursos.

Primer hi havien 9 escoles rurals com Gualba,Campins,Pont Trencat,Montseny,Vilalba Sasserra,Sant Pere de Vilamajor,Cànoves i Samalús.

Es va fer oficial el  25 de  març de 1992. Actualment queden les escoles de  Pont Trencat, Puig Drau i Alzinar, ja que les altres  van anar creixent i es van convertir en escoles ordinàries.

Les tres escoles que quedem fem moltes coses junts com,

SORTIDES D’UN DIA: la jornada d’atletisme , la castanyada , Sant Jordi,

PROJECTES COMUNS:  – toquem instruments de vent, corda i percussió

– ALTERNATIVA3

– BALL DE BASTONS

– FEM DANSA

– CANTANIA

– i a la llarga farem colònies.

Tenim la mateixa samarreta per a les excursions. La canviem cada dos anys i el disseny el fan els mateixos alumnes. Cada dos anys s’encarrega una de les 3 escoles.

El nostre lema és “sols som poca cosa però junts ho som tot”.

A les excursions ens ho passem molt bé perquè cada vegada coneixem millor els companys de les altres escoles i ens divertim jugant junts,  coneixent-nos més els uns als altres i fent-nos més amics.

Endavant amb la ZER Baix Montseny!!!!!!!!!!!!