ZER Baix Montseny, gaudint de la música

El projecte Musicop-Escola de música de Palautordera, té un projecte central amb l’objectiu d’aprendre a  tocar instruments ( vent,corda i percussió), fer música corporal com el SASA , aprendre les notes de l’escala musical, treballar un cançoner divers tot gaudint de la música …i també concerts!!

Aquest projecte es va iniciar el curs passat ( 2017/2018) amb l’escola La Forja d’Alpens. Enguany, tenim la il·lusió de dir-vos que el fem amb tota la ZER que ara mateix està composta per l’escola de l’Alzinar, la de Puig Drau i Pont Trencat que som nosaltres.I sabeu? Aquest any tornarem a comptar amb l’escola la Forja d’Alpens.

Fem aquest projecte perquè gaudim aprenent música i perquè els Ajuntaments de les 3 escoles ens subvencionen el projecte amb conveni del Departament i n’estem molt agraïts ja que sense ells no ho podríem fer. Gràcies Ajuntaments!

Ara que ja som tota la ZER que col·laborem amb aquest projecte podrem aconseguir la gran fita de formar una banda musical. I sabeu? serem l’única ZER de Catalunya que té una banda musical.

Per ara però ens centrarem en treballar pel concert d’aquest curs. Estem molt impacients!

Encara no sabem quines cançons seran les que tocarem però havent viscut el primer concert, només poden sorgir que bones experiències!

Alumnes de Cicle Superior de l’escola Pont Trencat