PLA LECTOR

Benvolgudes famílies, us escriuen dos alumnes de cinquè i sisè: som en Nil i en Martí i avui us explicarem com fem el PLA LECTOR a l’Alzinar.

El grup de Grans fem lectura sols o acompanyats o amb famílies cada matí i cada tarda. Ens agrada molt aprofitar els llibres que agafem del BIBLIOBÚS. En general ens agraden els llibres del cos, d’animals, de sexualitat, còmics, etc.

Al grup de Mitjans ens agrada molt mirar i llegir llibres sobre els animals, ja que som la classe dels animals. També ens iniciem en la lectura a través dels còmics.

El grup de Petits som la classe de les tortugues i ens agrada començar el dia escoltant un conte.

I per últim, el grup de la Llavor també ens iniciem al Pla Lector mitjançant petits contes que tenim sempre a l’abast.