Projecte Ponts

Cada any celebrem a l’escola el “Estima’t Pont Trencat”. És una activitat que es fa un dissabte a l’any i on l’objectiu és millorar l’espai exterior o interior de l’escola.

Una jornada de COOPERACIÓ entre famílies i mestres per fer més bonica l’escola.I és que sols som poca cosa i junts ho som tot!!

Aquest curs 2017/2018 vàrem fer coincidir la jornada Estima’t Pont Trencat amb el projecte Ponts. Un projecte subvencionat per l’Ajuntament  que promou , amb la col·laboració de tots els veïns i l’escola, la millora dels entorns dels barris Moixerigues, Pont Trencat i Pont Romà ( la passera C-35 per comunicar els barris i l’exterior de l’escola). Tot això liderat per l’empresa Rebobinart i amb artistes urbans. A l’escola concretament, i acompanyats dels artistes Camil Escruela i La Castillo vam dibuixar i pintar les dues façanes exteriors de l’entrada de l’escola i el pati d’entrada.

La jornada va ser meravellosa i el resultat encara més… tot un èxit!

I això va ésser gràcies a l’acompanyament, en tots sentits, de l’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera, de tots els veïns , en Marc i la Míriam de Rebobinart, als artistes i a la  comunitat educativa de l’escola.

Gràcies a tots/es!!

Us deixem aquí el vídeo de tot l’esdeveniment: