Dia dels escacs

El passat dimecres 11 de maig, tota l’escola vam participar en unes jornades d’escacs. Per començar, la Núria i en Pep ens van preparar la llegenda dels escacs i els grans de blat, representada amb titelles, així com una partida teatralitzada, on tots els infants van fer de públic (gràcies, Núria i Pep!).
Després, les mestres havíem preparat tallers, de lliure circulació, per tal que cada nen i nena pogués triar, en funció dels seus interessos i habilitats. Hi havia un taller per fer xapes, un per fer peces d’escacs amb fang, un altre de pintar mandales d’escacs, uns taulers per jugar lliurement i unes partides simultànies a càrrec d’en Pep Melendres (entrenador d’escacs i president del club Peona i Peó).
També hi havia escacs gegants: vam estrenar el tauler que han pintat tots els nens i nenes de l’escola, amb la presència de les peces gegants elaborades per l’artista local Josep Tierno (agraïm a en Josep i a l’Ajuntament que hagin fet possible gaudir d’aquestes peces en aquest dia).
En definitiva, vam passar un matí molt enriquidor, envoltats d’escacs, però també gaudint de poder compartir una activitat tota l’escola i veure com grans i petits es relacionen entre ells, s’ajuden i es diverteixen!