Històric de projectes

Els projectes de centre són aquells que neixen com a necessitat de centre. Aquí us presentem els que formen part de la nostra història:

  • Apadrinem el Patrimoni (Innovació pedagògica) ( 2019-2022)

Apadrinament d’un element patrimonial (el Pont Trencat) per donar-li valor i aprofundir en el seu coneixement des del punt de vista cultural. Promou la dimensió significativa, comunicativa, d’acció i de projecció de l’aprenentatge. Enllaç a la memòria

  • Ara Art. (Innovació pedagògica) (2020-2023)

Impulsat per la Direcció General de Currículum i Personalització El Departament d’Educació crea el Programa d’innovació pedagògica “araArt” amb la finalitat de fomentar i posar en valor projectes artístics que es porten a terme en el si d’un centre d’educació infantil, primària o secundària, en col·laboració amb una escola artística, un equipament cultural, o institucions, entitats i associacions artístiques, per promoure l’equitat i la qualitat del sistema educatiu reflectida en la millora de les capacitats i competències de l’alumnat participant.

El programa d’innovació “araArt” promou la transformació dels centres educatius a partir de les arts.

La nostra escola va iniciar el projecte amb l’excel·lent col·laboració de l’escola de música de Santa Maria de Palautordera (EMM Palau) ela quals acompanyen als docents i alumnes durant el procés d’aprenentatge, a través de la participació en la realització de les activitats que componen els projectes generats. Enllaç a la memòria.

  • Impuls a la lectura (Innovació pedagògica) ( 2017-2020)

Estratègia per a la millora de la competència lectora de tot l’alumnat per afavorir l’èxit educatiu, incorporant-la com a eix vertebrador de l’aprenentatge en el projecte educatiu de centre. D’aquesta formació es desprèn el Pla Lector de Centre, Biblioteca escolar dinamitzada, activitats pel gust a la lectura, padrins i fillols, temps de lectura, estratègies lectores i molt més! Enllaç a la memòria