Teatre Les castanyeres. Companyia el món

Les i els alumnes de P5, de la classe del món, hem preparat un teatre que esperem us agradi molt. Com que no heu pogut venir a l’escola a veure-ho en directe, si cliqueu sota podreu veure el vídeo que hem fet.

Tots els alumnes de l’escola van poder veure el teatre des de les pantalles a les seves aules, excepte els alumnes de P3 I P4 que, com formen part del nostre grup bombolla, van poder assistir directament a l’obra.

També us posem unes quantes fotos, ja que vam haver d’assajar molt, preparar l’escenari, fer el cartell, preparar les entrades i vestir-nos per l’actuació per a que els nens dels mar vinguessin al teatre de la classe del món.

VESTINT-NOS I DESVESTINT-NOS

ENS PREPAREM! QUINA EMOCIÓ!

JA HEM ACABAT I ENS APLAUDEIXEN MOLT!

LES ACTRIUS I ELS ACTORS AMB EL PÚBLIC.

RECOLLIM.

LA COMPANYIA DE TEATRE AL COMPLERT.