EXPERIMENTEM

Enguany els alumnes de CM, els Pandes han realitzat diferents experiments.

Els alumnes han plantat diferents plantes carnoses, Cinta i Potus. Durant aquests dies han pogut observar que les plantes necessiten sals minerals, sol i oxigen.

A més, també vam experimentar en fulles d’api on les vam posar en un got on hi havia colorant. En aquest van observar que les plantes absorbeixen les sals minerals per les arrels, circula per la tija i arriba a les fulles. A les fulles és el lloc on la planta fabrica l’aliment.

Per últim, van plantar llenties en diferents situacions.

• llum i humitat / reg
  • llum i sense humitat / reg
  • sense llum i humitat / reg
  • sense llum i sense humitat / reg

Durant uns dies els alumnes van observar el creixement de les diferents llavors en les diferents condicions. Van conclourE que les plantes necessiten sals minerals, sol i oxigen.

Gràcies a aquests experiments els Pandes han entès molt bé el que necessita una planta per tenir un bon creixement.