COLÒNIES

Enguany les colònies les hem fet els dies 2, 3 i 4 d’octubre perquè el grup de mestres que formen part de la ZER van valorar positivament fer-les durant el 1r trimestre perquè ajuda a crear vincles entre l’alumnat de les dues escoles.

Aquest curs hem anat a la casa de colònies Ca Manxol a Rasquera. La casa és un edifici de nova construcció, dissenyat per acollir grups grans. La casa està al poble de Rasquera, al peu de la Serra de Cardó, al mig de les Terres de l’Ebre.

Durant aquests dies l’alumnat van fer diverses activitats com: l’hort i el corralet, la gimcana del pastor, i del sentits, cursa d’orientació i tir amb arc, el nostre poble i rebosteria tradicionals.

Les activitats han estat molt motivadores pels alumnes on han aprés a fer els tradicionals pastissets de Rasquera.

Han estat tres dies que han gaudit al màxim en cada un dels taller que els hi van proposar.

Ens emportem un bon record!