Benvinguda al curs 23/24

NOU CURS, NOUS REPTES!

Avui completem els dos primers mesos de curs. Dos mesos molt intensos, d’un curs que ha començat amb més de mitja plantilla docent nouvinguda, canvis constants per part del Departament d’Educació, i reptes pedagògics interns, alhora que s’implementen les bases del funcionament i l’organització de la ZER BAIX CAMP NORD.

La il·lusió per retrobar-nos amb l’alumnat, i per estrenar-nos en canvis reals en el dia a dia, que responen a la necessitat d’una transformació educativa, han esdevingut un potent treball en equip, durant unes setmanes plenes d’energia invertida per una escola de millor qualitat, més significativa, més viva i més sentida.

I les setmanes han passat volant!

Donem la benvinguda a l’alumnat i les famílies de nova incorporació a les dues escoles, així com a la gran majoria de l’equip docent que s’ha incorporat a la plantilla, amb moltes ganes de formar part i d’implicar-se al projecte educatiu. I agraïm i valorem la continuïtat de les famílies veteranes que confieu en aquest projecte comú.

Aquest curs l’iniciem amb seguretat i fermesa, vers una nova estructura de ZER, que ens permet gaudir i mantenir aquells projectes conjunts i comuns que funcionen i enriqueixen les escoles; engegar projectes nous cap una escola més viva, més activa i més vinculada a l’entorn; i, alhora, facilitar que cadascuna de les escoles s’adeqüi i brilli en les seves particularitats, i segons les seves característiques. Tot plegat contribueix a la construcció de la línia pedagògica, que tenim com a fita prioritària.

A l’equip directiu, en aquest segon any de càrrec, treballant pel projecte educatiu de ZER, continua la Laura Garcia, com a directora (mestra d’educació infantil a l’Aleixar); la Lorena Holm, com a Cap d’Estudis (mestra d’educació especial i cotutora de Cicle Superior de l’Aleixar); i la Cristina Villena, com a secretària (també directora de l’escola de l’Aleixar i mestra d’educació infantil).

Com hem transmès des dels inicis, podeu comptar amb l’equip directiu i el claustre de ZER, que treballarem en equip, per tal de sumar a la comunitat educativa. Confiem que comptarem amb la vostra confiança, el vostre suport i la vostra col·laboració.

Feliç curs 23/24!!!

L’equip directiu