Projecte alternatiu a Vilaplana

El passat 2,3 i 4 d’octubre, vam poder gaudir d’uns dies especials a través d’una proposta alternativa pels infants que no van participar a les colònies.

Es van realitzar activitats de recerca, de coneixement de l’entorn, d’elaboració de pa i truita compartides amb tots l’alumnat, que durant aquells dies vam estar a l’escola.

A Vilaplana, uns companys (el Marc i l’Anna) ens havien enviat una carta on ens demanaven ajuda perquè havien perdut l’esmorzar que ens havien preparat…fins i tot, vam trobar la finestra del menjador oberta! Vam haver de descobrir quins ingredients necessitàvem, si els teníem al nostre abast i, entre jocs i riures, vam aconseguir poder esmorzar tothom junt l’últim dia.

Us deixem unes imatges, que diuen més que mil paraules! Així com el resultat de resoldre totes les proves! Boníssim!

Grup de treball

Projecte alternatiu Vilaplana