Apadrinament lector

Durant aquest trimestre, l’alumnat de cicle mitjà juntament amb educació infantil, hem iniciat l’APADRINAMENT LECTOR!

Cadascun i cadascuna de nosaltres tenim un padrí o padrina amb qui, una estoneta a la setmana, podem gaudir del plaer de la lectura plegats/ades.

La classe de l’Univers s’encarrega d’escollir els contes i se’ls preparen amb molt d’entusiasme i dedicació per a que nosaltres els puguem escoltar.

A més a més, abans de buscar un lloc acollidor en els diferents espais de l’escola per anar amb els nostres padrins i padrines, ens reunim i parlem sobre la importància de l’escolta activa, l’atenció, l’entonació…

Tots i totes tenim un paper molt important en aquestes trobades que esperem amb tantes ganes!