REDUÏM EL CONSUM D’AIGUA

La classe de CS, com cada any, som els representants de la comissió d’Escola Verda i ja ens hem posat a treballar per deixar el món una mica millor del que l’hem trobat!

Un dels eixos de treball que estem desenvolupant aquets curs és l’anàlisi del consum de la nostra escola (auditories ambientals). A l’espera dels resultats de l’enquesta de consum familiar  (quan tinguem els resultats us els compartirem), hem realitzat una acció per millorar el consum d’aigua a la font.

Per intentar reduir el consum d’aigua, vam agafar una brida i la vam posar a l’aixeta de la font. D’aquesta manera vam aconseguir que cada vegada que es pressiona el botó, surti menys aigua i així no en malgastem tanta.

La font gasta aproximadament 238 ml cada vegada. Amb la brida en gasta 68 ml, per tant, cada vegada estalviem 170ml. Sabem que és poca quantitat, però de mica en mica s’omple la pica!

A més a més, a la classe vam veure un curtmetratge que es diu “Mar seco” de la plataforma de Suncine i que està relacionat amb el consum d’aigua i la desertització del planeta i vam poder observar la importància de reduir i vetllar per un bon consum de l’aigua.

Així doncs, com que hem comprovat que la brida és un element que ens ajuda a reduir el consum d’aigua de la font, la deixarem posada. Us convidem a entrar a l’escola i a beure aigua de la font!

Seguim!

Alumnat i docents de CS