Visita al Museu de Ciències Naturals de Barcelona

El passat divendres, els alumnes de 5è i 6è de Primària van anar al Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Allà, ambdós grups van participar en un taller on es van posar en la pell d’uns investigadors per a descobrir la biodiversitat d’una illa fictícia del Mediterrani. Separats en 4 grups cooperatius, van investigar el clima, els micromamífers, els pins i les conquilles de mar per a després mostrar i comentar els seus resultats en un congrés.

Per a complementar els seus aprenentatges, els alumnes van realitzar una visita a dues exposicions del museu; els alumnes de 5è van visitar l’exposició Planeta Vida, i els alumnes de 6è van visitar l’exposició interactiva Aigua – Una exposició sense filtre.