Els alumnes de 4t d’ESO inaugurem l’exposició artística CONNEXIONS

Els alumnes de 4t d’ESO inaugurem l’exposició artística CONNEXIONS on hi podeu veure el projecte artístic que hem realitzat tot l’alumnat de la nostra illa. Aquest curs 2020 – 2021 hem participat per segon curs de la proposta d’Art AMiC, plataforma que ens ha donat suport per experimentar i aprendre de l’art contemporani, elaborar i difondre les nostres pròpies creacions artístiques. Ens plau convidar-vos a visitar la WEB on s’exposen les nostres creacions i els projectes de tots els centres que també han participat. Al centre torbareu exposats al pati els FANZINES que recullen obres i reflexions no visibles al web.