PREINSCRIPCIÓ 2024-2025 – Dates i Publicació de l’Oferta Inicial de Places

Benvolgudes/ts,

Les Dates de Preinscripció i Matrícula a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) per al curs vinent 2024-2025 són les següents:

–Preinscripció: Presentació de sol·licituds del 8 al 20 de març, ambdós inclosos.
La Sol·licitud es fa online a través del següent enllaç: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/eso/inici/
Podeu consultar l’Oferta Inicial de… Llegeix més»

Projecte Era Digital: happenings i visita a PICVISA

L’alumnat de 4t ESO està duent a terme el Projecte 4 “Era digital”, per tal d’investigar i prendre consciència de la revolució tecnològica en què vivim, conèixer més de prop els avenços tecnològics i valorar les implicacions socials que poden comportar. Finalment duran a terme… Llegeix més»

Preinscripció 2024-2025

Benvolguts/des,
Us fem arribar el fulletó amb la informació de la Preinscripció a l’educació obligatòria per al curs 2024-2025.
Per a més informació sobre el procés de preinscripció, us enllacem la pàgina web de l’Oficina Municipal d’Escolarització de Sant Joan de Vilatorrada.
Preinscripció 2024-25