Producció artística musical “Playing music at a distance” 3r ESO conjuntament amb un institut alemany

L’institut Turó d’en Baldiri de Teià del Maresme ha col·laborat en la producció artística musical “Playing music at a distance” conjuntament amb un institut alemany

Aquesta col·laboració s’ha fet a través de la plataforma eTwinning que té com objectiu fomentar la col·laboració entre centres escolars del Departament d’Educació a Europa, utilitzant las tècniques de la informació i la comunicació.

L’alumnat de 3r de l’ESO de l’institut Turó d’en Baldiri de Teià ha posat veu  en aquest cor virtual, mentre l’alumnat de l’institut Otto-Hahn-Schule de Hanau ha aportat la part instrumental virtual i conjuntament han aconseguit interpretar de la cançó Come Again de John Dowland.

Els 50 alumnes han hagut interpretar i enregistrar la seva part individual des de casa seva a causa del confinament del Covid-19 i amb tot aquest material s’ha aconseguit mesclar per obtenir un resultat final.

L’enregistrament individual ha suposat un repte per al projecte, pel fet d’unificar tots aquests enregistraments per poder donar un resultat final  coordinat i ensamblat.

El proper 20 de juny a les 19h al canal de youtube de l’Institut Turó d’en Baldiri es donarà a conèixer l’estrena del vídeo d’aquest projecte. Un vídeo de uns 3 minuts on es podrà escoltar el resultat de la cançó Come Again i també com els participants expliquen,  a la seva manera, com han viscut l’experiència del projecte.

Aquest és el tercer projecte conjunt dels dos professors de música d’aquests dos instituts: Lucas Arguimbau de l’institut Otto-Hahn-Schule de Hanau (alemanya) i Arnald Pannon del l’instiut Turó d’en Baldiri a Teià.

Enllaç al video que serà públic el dissabte dia 20 de juny a les 19h

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *