Aquest mes de juny l’alumnat de 4t d’ESO ha viatjat al País Basc on ha visitat indrets meravellosos de les tres províncies de la comunitat. Han fet parada d’anada a Logronyo per dinar, on alguns han optat per tastar els pintxos a l’emblemàtic carrer Laurel, cor gastronòmic de La Rioja, abans de començar una ruta medieval guiada per la capital alabesa, resolent enigmes a mode d’escape-up. S’han allotjat al cor del casc antic de Vitoria-Gasteiz, concretament al conegut carrer Cuchilleria, i han pogut gaudir de passejades al vespre pel centre neuràlgic de la ciutat, sobretot al voltant de la Plaça de la Verge Blanca (l’Andra Mari Zuriaren plaza), on el Monument a la Batalla de Vitòria i l’escultura vegetal del Celedón s’han convertit en punt de trobada de tot el grup. També han fet surf a les platges de Zarautz (Guipúscoa) i de Plentzia (Biscaia), i han fet ruta en vaixell per veure també a Guipúscoa, el Flysch de Zumaia, impressionants penya-segats rocosos guipuscoans. Tot plegat, uns records visuals únics dels indrets visitats per recordar del viatge.





Comentaris recents