Ruta de l’Exili

L’alumnat de 4t d’ESO va inaugurar a Can Llaurador una exposició sobre la Ruta de l’Exili. La mostra recull informació sobre l’exili republicà després de la Guerra Civil, així com fotografies i textos elaborats pels mateixos alumnes a partir del treball realitzat durant la sortida. Una iniciativa que combina memòria històrica i reflexió sobre un dels episodis més significatius de la nostra història recent.