Fotografies naturalistes

Hola a totes i tots!

La primavera està en plena activitat, molts animals ens venen a visitar i els podem veure des de la finestra. Durant aquests dies les professores de biologia hem llençat diversos reptes als alumnes de 1r d’ESO per a fer-los barrinar el cap amb els seus coneixements naturalistes.

Us compartim les fotografies d’éssers vius que els nostres alumnes han fet aquests dies. Tenim una oreneta cuablanca, una sargantana, una femella de tudó covant els ous, un cuc de terra, entre d’altres.

Gràcies per les vostres fotos! Entre tots n’estem aprenent molt i no perdem el contacte amb la Natura!

Si voleu veure les fotografies, cliqueu aquí: