L’energia amb consciència arriba a l’institut

El dia 9 de març els delegats ambientals del centre i els alumnes de Ciències de la Terra de 1r de Batxillerat van iniciar el projecte “Energia amb consciència”, impulsat des de la coordinació d’Escoles Verdes de l’institut i promogut per la Fundació Repsol. Aquest projecte consta de dues fases: un taller pràctic i la realització de l’auditoria energètica del centre.
El taller es va desenvolupar al laboratori de biologia i tenia com a objectiu promoure entre els participants comportaments responsables vinculats amb l’eficiència energètica a través de diferents experiències pràctiques.
A la segona fase, els participants realitzaran una auditoria energètica a través de la revisió de les instal·lacions i les factures de la llum, gas i aigua i faran propostes de millora per tal de fer el nostre centre més sostenible.
Un cop tinguin els resultats els comunicaran a tot el personal del centre, per tal de donar a conèixer la situació actual i quines són les accions que podem portar a terme entre tots i totes per aconseguir ser més eficients i reduir-ne el consum d’energia.