INFORMACIÓ A FAMÍLIES: EVOLUCIÓ INICI CURS – COVID 19

Benvolgudes famílies,

Fem una valoració força positiva d’aquest inici de curs, tot i que som conscients que degut a les condicions canviants pel que respecta a la COVID-19, hem d’estar alerta a la necessitat de fer ajustaments pel que fa a aspectes i mesures organitzatives a fi, de millorar la seguretat del nostre alumnat i professorat.

Agraïm el suport que hem rebut per part de les famílies i la implicació i col·laboració de la majoria de l’alumnat en aquest inici de curs tan complicat.

Les entrades i les sortides del centre per part de l’alumnat, són especialment fluides i les condicions de seguretat es respecten de forma majoritària.

Els grups-classe estables a l’aula porten la mascareta i compleixen plenament amb les mesures de seguretat establertes. Som conscients que l’alumnat,  durant l’esbarjo, se’ls fa més difícil portar de forma correcta la mascareta i mantenir les distàncies de seguretat establertes però, cal ser estrictes amb l’aplicació de la normativa COVID-19 i així procedirem per un bé comú.

Recordem la importància de la comunicació fluïda entre família i institut.

És molt important que aviseu al tutor/a i a l’equip directiu si el metge ha programat un test PCR al vostre fill/a i naturalment del seu resultat.

No està permès l’accés de les famílies al centre (per portar esmorzars, material, etc….)  al llarg de la jornada lectiva. Recordem que el contacte amb les famílies a data present ha de ser exclusivament telemàtic d’acord amb la normativa vigent.

Agraïm la vostre comprensió.

L’equip directiu