EL PROJECTE DE RECERCA 4t d’ESO

Benvolgut alumnat,

Al llarg del 4t curs d’ESO tot l’alumnat haurà de realitzar un projecte de recerca (preferiblement en equip). Aquest projecte ha d’estar constituït per un conjunt d’activitats de descoberta i recerca realitzades pel propi alumnat sobre un tema escollit i acotat, en part, per ell mateix sota el guiatge d’un docent.

Al llarg del projecte, l’alumnat haurà de mostrar una bona capacitat d’autonomia i iniciativa en l’organització del seu propi treball individual i alhora en la vessant cooperativa dins el marc del seu equip.

El projecte de recerca té la consideració d’una matèria optativa.

A continuació us adjuntem un seguit d’informació relativa al projecte de recerca (Curs 2023-24) que us serà d’utilitat:

(Feu click a l’enllaç corresponent)

1.- NORMATIVA RELACIONADA AMB EL PROJECTE DE RECERCA

2.-PRESENTACIÓ PROJECTE DE RECERCA PER L’ALUMNAT CURS 2023-24

3.-PROPOSTES DE TREBALL PROJECTE DE RECERCA CURS 2023-24

3.1.-  PROPOSTES DE TREBALL PROJECTE DE RECERCA  AMB OPCIÓ AL PREMI DE RECERCA JOVE “JOAN VALLS I PUEYO” +  INFO BASES DE CONCURS

4.-GUIA ELABORACIÓ MEMÒRIA PROJECTE RECERCA. CURS 2023-24

5.-GUIA EXPOSICIÓ ORAL PROJECTE RECERCA CURS 2023-24