Copa cangur i altres activitats i tallers

Benvolguts i benvolgudes,

Us informem de les últimes notícies:

Dijous 26 de gener, un equip de l’institut va participar a la IV Copa Cangur a la seu de Manresa (imatge inferior). La Copa Cangur és un concurs de resolució de problemes de matemàtiques per a equips, que es duu a terme a nivell de Catalunya. Com podeu veure a la web (http://www.cangur.org/la-copa/) hi participen molts instituts.

Pel que fa a les xerrades i tallers que duem a terme a les hores de tutoria:

– Dimecres passat, 11 de gener, els mossos d’esquadra van venir al centre a parlar sobre Mobilitat segura als alumnes de 2n i 4t d’ESO.

– Els dies 1 i 8 de febrer els alumnes de 4t faran uns tallers sobre les relacions de parella sanes.

– El mateix 8 de febrer, els alumnes de 2n rebran la visita dels mossos d’esquadra que, en un taller que porta per títol “Comença el joc”, se’ls explicarà les normes que regeixen la societat i que s’han de tenir especialment en compte a partir dels 14 anys.

Un esdeveniment molt important és que els propers 14 i 15 de febrer els alumnes de 4t d’ESO realitzaran les proves de les Competències bàsiques. Esperem que obtinguin uns molt bons resultats.

Us volem recordar que el passat 16 de gener es va acabar el termini per fer el 2n pagament de les colònies de 2n i 3r d’ESO i hi ha alguns alumnes que encara no ens han fet arribar el resguard. Us preguem que ho feu el més aviat possible.

Igualment, dimarts 24 de gener, era l’últim dia per lliurar el comprovant de pagament de l’esquiada i ens disposem a passar la llista dels alumnes inscrits a l’agència que coordina l’activitat. Si algú s’hi vol apuntar fora de termini haurà de preguntar al professorat d’educació física si encara queden places disponibles.

Salutacions cordials,

Secció d’Institut Bages Sud