Olimpíada Matemàtica XIX

El passat febrer va tenir lloc la XIX Olimpíada Matemàtica. Cada setmana s’han anat proposant dos o tres problemes per curs que els alumnes han anat lliurant resolts. Hi ha hagut un total de quatre proves, una per setmana.

La participació ha estat individual i completament lliure.
La manera de premiar els participants a l’Olimpíada queda establerta, com cada curs, de la següent manera:

Cada alumne participa amb els companys i companyes del seu curs i nivell.
Per a cada nivell, anomenem “Guanyador/a de l’Olimpíada”, a tot aquell/a alumne/a que ha aconseguit resoldre correctament el 75% de les activitats i problemes proposats.
El premi a tot Guanyador/a de l’Olimpíada ha estat una CALCULADORA CIENTÍFICA. Per a
aquells alumnes que ja tenien una calculadora d’aquesta tipologia, se’ls ha regalat una
memòria USB de 16G.

L’entrega de premis tindrà lloc el dia 31 de maig.